.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک سایت اصلاح طلب مدعی شد؛
3 استاندار استان های شمالی کشور در صف تغییر دولت
شمال نیوز: از پنجه فولادگران به عنوان گزینه پیشنهادی استانداری مازندران ،محمدرضا صالحی گزینه پیشنهادی استانداری گلستان و جعفر رحمان زاده بعنوان گزینه پیشنهادی استانداری ...
3 استاندار استان های شمالی کشور در صف تغییر دولت

در حالی که منابع رسمی و دولتی بر ادامه فعالیت و عدم تغییر زودهنگام استانداران تاکید دارند اما یک سایت اصلاح طلب مدعی شد که 3 تن از استانداران استان های شمالی کشور در آستانه تغییر از سمت خود قرار گرفته اند.

به گزارش "سایت روز نو" گفته می شود که استانداران استان های مازندران، گلستان و خراسان شمالی در آستانه تغییر قرار دارند و وزارت کشور گزینه های جایگزینی این افراد را هم با رایزنی هایی که داشته تعیین کرده است.

بنابراین گزارش ،علت تغییر این استانداران ،ضعف عملکرد مدیریتی، همسو نبودن با بدنه دولت ، نصب فرمانداران نا کارآمد و غیر همسو با دولت عنوان شده است.

از پنجه فولادگران به عنوان گزینه پیشنهادی استانداری مازندران ،محمدرضا صالحی گزینه پیشنهادی استانداری گلستان و جعفر رحمان زاده بعنوان گزینه پیشنهادی استانداری خراسان شمالی نام برده شده است.

 

شمال نیوز : گفتنی است چندی پیش نیز یک سایت اصولگرا مدعی تغییر برخی استانداران کشور از جمله استاندار مازندران شده بود که گذشت زمان نشان داد پشت پرده این گونه اخبار و شنیده اغراض سیاسی نهفته است !

به نظر می رسد  برخی از رسانه های اصلاح طلب و اصولگرا ، اگر چه در مشی سیاسی به شدت با هم اختلاف دارند اما در خبر سازی و شایعه سازی اشتراک رویه دارند .

به هر ترتیب باید منتظر بود و دید آیا شنیده های این سایت اصلاح طلب نیز به سرنوشت آن سایت اصولگرا دچار خواهد شد یا اینبار به واقعیت خواهد پیوست .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عارف 28 آبان 1393
از روز انتصاب این عزیز یعنی آقای فلاح که انتخابشون هم به حق بوده، سایت شما و امثال شما حداقل ماهی یه بار به تخریب ایشون پرداختند و انرژی رو از این مرد جهادی ربودند.
پاسخ ها به این نظر
شمال نیوز 28 آبان 1393
کاربر گرامی ؛ انتقا شما به شمال نیوز که بر اساس رسالت خویش با نقل منبع نسبت به بازنشر یک خبر که به صورت گسترده در فضای رسانه های مجازی کشور منتشر شده وارد نیست بلکه انتقاد شما باید به دوستان گذشته آقای ربیع فلاح ( اصولگرایان ) و دوستان فعلی ایشان ( اصلاح طلبان ) باشد که همانگونه که در متن خبر آمده به انتشار اینگونه اخبار می پردازند .
بدون تردید انتشار این خبر و اخباری از این جنس دلیلی بر تایید آنها نیست اما باز هم همانطور که در متن خبر آمده باید بدنبال پشت پرده این گونه خبرها در سایت های اصلاح طلب و اصولگرا بود که اتفاقا لیدرهای این جریانات سیاسی به این رسانه ها خط و خطوط را نشان می دهند .
عمار 28 آبان 1393
آقای عارف ! واقعا در این استاندار چه دیدید که اینچنین حمایت میکنید ایشان توان مدیریتی لازم را ندارند و این موضوع بر همه عقلا و کوچک و بزرگ این استان روشن هست احتمالا از نزدیکان ایشان هستید که رسالت دفاع را به شما دادند شمال نیوز رسانه بی طرف و شفافی هست و جانب حق را دارد بی جهت این سایت را متهم نکنید خود شکن آیینه شکستن خطاست
تقی 28 آبان 1393
مدیران ناکارآمدحتی یک روزهم بودنشان درراس کارخسارت است مثل استاندارمازندران ومدیرکل آموزش وپرورش مازندران که صرفاجناحی سرکاراومده وبه درد مدیریت مدرسه حتی نمیخورد
پاسخ ها به این نظر
کارمند 28 آبان 1393
مشت تقی درست فرمودید هردوشان اصول اولیه مدیریت را نمیدانند و توی این یکسال و اندی چه مشکلاتی ناشی از سوء مدیریتشان پیش آمده است که خدا میداند .
نا شناس 28 آبان 1393
اتفاقیست که با تاخیر انجام می شود
بی نام 28 آبان 1393
خدا کنه روزی برسه که شاهد انتخاب شایستگان باشیم . مازندران به شدت از ضعف مدیریتی رنج می برد. همه ی نیروهای توانمند خانه نشین شدند و عده ای با زد و بند عمدتا فامیلی بر مسند هستند .
پاسخ ها به این نظر
حسن 28 آبان 1393
کاملا درست در سازمان بهزیستی تمامی نیروهای کار امد وتوانمند گوشه نشین شدن و شایسته سالاری مفهومی ندارد
یک جهاد گر 28 آبان 1393
سلام امیدوارم شمال نیوز مطلبم را بگذارد به آقای عارف اعلام می کنم کدام مرد جهادی بهتر است بگوئید این مرد ناسیونالیسم وهمشهری گرا با مدیریت او استان به ورطه نابودی کشیده شد از انتصابات ایشان گرفته تا...... به عنوان نمونه وضعیت جهاد کشاورزی را کارشناسان بر رسی کنند رئیس سازمان از نیروهای عافیت طلب و فر صت طلب استفاد کرده مثل معاون منابع انسانی -مدیر امور اراضی و......
نا شناس 28 آبان 1393
فولادگران دیگه کیه اهل کجاست
پاسخ ها به این نظر
ساروی 27 آبان 1393
شنیده ها حاکیست متولد اصفهان و بزرگ شده در استان گلستانه.....باز مطمئن نیستم
انصاف!انصاف! انصاف! 28 آبان 1393
سلام
در مازندران تنها یک سایت خبری ، حتی از قبل از انتصاب فلاح، بزرگ نمایی کرد و از کسی که اصلا درحد استانداری نبود و نیست، مبالغه گویی کردند .
اگر ذره ای انصاف و وجدان داشته باشید ، و مقایسه کنید می بینید که ضعف بسیار مشهود فلاح ، مازندران را با رکود مواجه کرده است. به اسم فلاح"جهادی جهادی " اضافه کردن ، نمی توانید ناتوان را توانا کنید. همانطوری که در زمان شفقت اولین استاندار احمدی نژاد این ضعف مشهود بود.
بخواهید یا نخواهید باید بپذیرید آنقدر ضعف و ناتوانی در استانداری مازندران چیره شده است که به معنای واقعی همه چیز رو به خمودی و بی حالی رفته است . من نمیدانم که اقای علیپور خنکدار آن روزی که میگفت: فلاح ضعیف ترین استاندار تاریخ مازندران است .به دنبال منفعتی بود یا از روی وجدان گفت، فقط اگر از روی هرچیزی گفته باشد ، شیر مادرش حلالش که وجدان و انصاف و عدالت علی(ع) را زنده کرد. نه برعکس نمایندگان دیگر مازندران که لب بسته اند و با انتخاب یک فرماندار ، دهانشان گل گرفته شد و منافع استان و شهرستان ها را به باد دادند.
بخدا قسم ، مازندران با چنین نماینده هایی به هیچ جا نمیرسد! اوج افتضاح و مشکلات در خود مرکز استان است.
اگر بنا باشد ، پنجه فولادگران مجدد استاندار مازندران ، باشد ، تفاوت وی با فلاح ، زمین تا آسمان است. اما مشکل مازندران تنها با رفتن فلاح تغییر نمیکند! بعد از فلاح ، بزرگترین انتصاب اشتباه ،معاونین وی هستند. بخدا قسم اگر ذره ای وجدان داشته باشید ، میبینید که مازندران به کجا خواهد رفت...
مسلــــــمان نمایان تکنوکــــــرات
رهاوردتان چیست جز مـــــــنکرات
شما گر نمایندهٔ مردمـــــــــــــــید
چرا مات و مبهوت و سردرگمــــید
شمایی که دین را به نان می‌دهید
کجا در ره عشـــــق جان می‌دهید
نمایندگاینی کزین ملـــــــــــــــتند
خداباور و تشنهٔ خدمتـــــــــــــــند
اگر فرهنگتان فرهنگ دین اســـت
چرا آهنگتان کفرآفرین اســـــــت؟
شما گر پیرو خط امـــــــــــــــامید
چرا دلبستهٔ میز و مقامـــــــــــید؟
پاسخ ها به این نظر
مهدي 28 آبان 1393
اين چه انصافى است كه ديگران را مسلمان نما ميناميد؟خوب است كه توجه داشته باشيم كه انتساب برخى القاب برشمرده شده در فوق اتهام زنى و مصداق بارز توهين است كه مطمئنا مرضي رضاي حق تعالي نيست. بهتر است در ادبياتمان انصاف و احترام را حفظ كنيم
نا شناس 29 آبان 1393
سلام به دوست عزیز انصاف! انصاف! انصاف!
بسیار زیباو درست و به حق حرف زدی...
این حرف ها برای امثال آقای مهدی ها که صد در صد از جایی منفعتی دارند ، دردآور است...
نون به نرخ روزخورهای مسلمان نما ، اونقدر در مازندران و در پشت این میزها زیاد هستند که هرکسی دهان ببندد و لال شود ، یقینا منفعتی از جایی به او میرسد
نا شناس 28 آبان 1393
یعنی مازندرانی هیچکسی نیست یه اصفهانی بیاد استاندار بشه
ن کاظمی 28 آبان 1393
مازندران به شدت نیاز به تدبیر و امید دارد مواد مخدر دارد جوانان را متلاشی می کند و سیاستگذاری در حوزه مواد مخدر خبلی ضعبف است و افراد ناکارامد موجب روزمرگی و بی برنامه گی در این حوزه مهم شده است متاسفانه استاندار هم اصلا اهمیتی به این حوزه نمی دهد و در جلسات شرکت خوبی ندارد و مسئولان مرتبط هم ناکارامد هستند و فقط به فکر هم شهری بودن و بابلی بازی هستند البته عاقبت باید جواب دهند
پاسخ ها به این نظر
یک شهروند 27 آبان 1393
آقای فلاح سریع باید عوض بشه خیلی از استان های دیگه عقب افتادیم
ناشناس 28 آبان 1393
چرا تغييرات در مجموعه راه استان متوقف شده است؟ آزمايشگاه مكانيك خاك ، فرودگاه، هواشناسي از مجموعه قبل باقي ماندن كه با مرور و بررسي كوتاه به روزمره گي وناتواني و مردابي شدن مديريت دراين بخشهاپي خواهيم بردقول تغييرات رياست جمهور و استاندار كاملا تبليغي و سياسي بوده است . سايت محترم و وزين شمال نيوز براساس بيطرفي و رسالت رسانه اي منتشر نماييد.
نا شناس 28 آبان 1393
دوستان عزیزی که نسبت به سایت انتقاد می کنید ، باید کارهایی که این آقا انجام داد را بررسی کرد
مهندس ابراهیمیان 28 آبان 1393
گرچه فلاح هم نیروی کاربلدی هستند ، ولی مازندران نیازش را میخواهد . . حامیان دکتر کیومرث نیاز آذری
نا شناس 27 آبان 1393
این آقا که می گفت 7 سال دیگه هم استاندار میمونه !!!!!!!!
آقای پنجه فولادگران اصفهانی است و قبلا هم استاندار مازندران بود . جای تعجبه که از اهالی مازندران نام استاندار سابق را به یاد نمی آورد .
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 1 آذر 1393
آقا شما دیگه از این فضا بد استفاده نکنید؟! درست که اکثرا خواهان تغییر استاندار اند البته نه خواهان آقای نیاز ، ایشان کارنامه اش مشخص است؟!! و بهتره برند استراحت شون بکنند و بذارند نیرو های همسو با این دولت و البته جوان ترها روی کار بیایند ایشان دیگر بازنشته اند، قطع الرجال که نیست در استان ؟!!!!.....
محمود 27 آبان 1393
پنجه فولاد گران استاندار اسبق مازندران بود.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 27 آبان 1393
تعجب نداره،چون اونقدرضعیف بوده که کسی چیزی ازش دریادنداشته باشه؟تدبیریهای بی تدبیرباطناب پوسیده به ظاهراصلاح طلبان به چاه نرودیابرودفرقی نمیکنند.چونکه اولین دولت چهارساله جمهوری اسلامی خواهدبود.ان شالله
م تنها 27 آبان 1393
آقاي ناشناس فولادگران قبلا" استاندار مازندران بوده آقاي بي نام از ضعف مديريت در استان مي گويد چرا در طي 8 سال از ضعف مديريت ناله نكرديد كه امروز مازندران با داشتن پتانسيلي كه مي تواند وزير داشته باشد از داشتن يك استاندار بومي رنج مي برد؟ پاسخ دهيد
پاسخ ها به این نظر
بي نام 28 آبان 1393
ببخشيد تو هشت سال آدرستون رو نداشتم بيام خدمتتون از ضعف مديريت ناله كنم. برادر مديريت استان از گذشته تا حال مشكل داشته و اين مشكل با وجود مردماني چون ما كه فقط به دنبال سهم خواهي هستيم تا ابد مشكل دار خواهد بود . براي يكبار هم كه شده با خودمون خلوت كنيم و ببينيم شايسته چه هستيم و چه داريم . قبل از اونكه سرايدار عياشان پايتخت نشين بشيم براي عزت فردامون فرياد بزنيم .
نا شناس 27 آبان 1393
امیدواریم بر استان مظلوم و محروم مازندران هم فکری شود.
نا شناس 27 آبان 1393
رحمان زاده باید استاندار مازندران بشه اون امتحانشو در پست معاونت سیاسی استانداری مازندران پس داد
پاسخ ها به این نظر
بي نام 28 آبان 1393
دوست ناشناس تنهايي فكر كردي يا كمك هم داشتي ؟!!!!!!!!
نا شناس 27 آبان 1393
ای بابا چقدر زود! حالا بذارین بابلی ها بر استان مدیریت کنند تا بعد چی یشود!
نگاهی بر عملکرد شورای مواد مخدر مازندران داشته باشید ببینید چه میکند!؟
محمد 27 آبان 1393
استاندارفقط حاج عزت الله اکبری مردم خدوم وزحمتکش سوادکوه
یک شهروند 27 آبان 1393
آقای فلاح که استاندار نبود کار اصلیش .......... مازندران و همشهری سالاری بود معلوم نیست استاندار بعدی در حد مازندران می تونه باشه یا نه ولی هر کی باشه می دونم از این آقای فلاح بهتره فقط زودتر این تغییر انجام بشه تا بیشتر از این مازندران ضرر نبینه تایید خواهشا
نا شناس 27 آبان 1393
استاندار مازندران خودش ضعيف هست و مديراني كه براي دستگاه هاي اجرايي انتخاب كردند ضعيف تر از مديران سابق مي باشند.
اقا سید مصطفی 28 آبان 1393
پنجه گران.........................مازندران مدیر لایق نداره.راستی مازندران در طول این چند سال از نالایق بودن مدیران عقب مانده است.حالا استاندار اسبق میخواد بیاد چیکار.نکنه کارهای عقب مانده شخصی اس مونده.خدا به داد مردم مازندران برسه
نا شناس 28 آبان 1393
مازندران با توجه به عملکرد ضعیف ربیع فلاح و نمایندگان اش ن فقط نیاز به مردانی همچون رعیت ، یوسف نژاد ، نریمان ، رحمانی خلیلی ، دکتر محسنی ، دکتر کریمه مله ، ابراهیم زاده ، عشوری دارد که همگی از نظر اجرایی و سیاسی جزو نخبگان و افتخارات استان میباشند دارد
پاسخ ها به این نظر
سلیمی 28 آبان 1393
برادر ناشناس تمام افرادی که اشاره فرمودی حتی بعضی شان سابقه ی مدیرکلی ندارند یا بعضی که دارند در زمان مدیریتیشان مشکلاتی داشتند چطور میتوانند استاندار باشند که یک استان را اداره کنند . مازندران مدیران شایسته و توانمندی دارد که قدر و منزلتشان بسیار بالاست اما دنبال جناح و حزب بازی نیستند ما به اینچنین افراد شایسته نیاز داریم داریم که فقط فکر توسعه و پیشرفت استان باشند نه چیز دیگر .
حسن 29 آبان 1393
بردار سلیمی لطفا بفرماید کدام یک از ا دوستان سابقه مدیر کلی را ندارند ابراهیم زاده 7سال مدیرعامل شرکت گاز ، عشوری مدیرکل راه و ترابری استان ، کریمی مله معاون سیاسی استانداری مازندران ، رعیت دو دوره نماندگی مجلس و از مدیران سازمان بازرس کل کشور، یوسف نژاد نمایندگی مجلس و از مدیران ملی ، محسنی نمایندگی مجلس و از مدیران کشوری حال حاضری ، نریمان نمایندگی مجلس و از مدیران کشوری حال حاضر ، رحمانی خلیلی نمایندگان مجلس و مدیران کشوری لطفا اینقدر سیاسی و حزبی به تمامی مسائل نگاه نفرمائید
نا شناس 28 آبان 1393
مهندس فولاد گران از چهرهای محبوب در استانداری مازندران بوده واقعا جای تعصف است اکثر فرمانداران انتخابی اقای فلاح ناکارامد بشدت قدرت طلب وسیاسی هستن ایشان اگر هم عوض شوند متاسفانه بدنه نا کارامدی که از خود بر جای گذاشتن به راحتی قابل جبران نیست
رضا 28 آبان 1393
برای تغییر زودهنگام ربیع فلاح دعا میکنم تا زودتر از این مسئولیت بگبرنش و افراد بهتری بیان در استانداری.
غرب استانی 28 آبان 1393
عزیزان سلام ، قصد تخریب آقای فلاح را ندارم . این برادر عزیز توان مدیریتی بیش از این را ندارد . بهتر است خودشان برای آبرو خود و حفظ نظام کناره گیری نموده و در جایگاه دیگر خدمت رسانی کنند و آگر ادامه خدمت رسانی را دارند لطف نمایند تمامی مدیران کل قدیمی را جابجا نمایند.
نا شناس 28 آبان 1393
اگر چه عبوری ساروی است ولی چه کنم باید بگویم مازندرانی ها همگی عبوری را می خواهند چون مدیری بی حاشیه است من به شخصه آرزو میکنم او استاندار شود
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 30 آبان 1393
سنگ مفته ولی گنجشک مفت نیست ---- حیا کنید
طاهری اطاقسرایی 28 آبان 1393
فقط حاج مهدی عبوری سالار مازندران
پاسخ ها به این نظر
سروش 28 آبان 1393
جان ته اطاقسرا ته در همه زمینه کارشناس هستی!!!
ا-ث 28 آبان 1393
به نظرمن مازنی شایسته ترین شخص برای استاندار شدن درحال حاضر اقای مهدی عبوری که ازشهرداران برتر کشور در عرض کمتر از2 سال شناخته شد. ودرمیا ن شهرداران کلان شهر کشور موقعیت ممتاز وشناخته شده ای هم دارد .
کارشناس 28 آبان 1393
درست فرمودید جناب انصاف نه تنها استاندار ضعیف هست حتی معاونان بازنشسته شان نیز ضعیف تر از خودش هستند بلکه فاجعه بدتر آنکه مدیران کل آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی استان که نیاز به مدیر توانمند دارند نیز بسیار ضعیف هستند که در این یکسال ادارات خود را از رتبه های خوب قبلی در مدیریت گذشته به نزول رساند .
منصف 28 آبان 1393
مدیران کل شایسته و توانمندی در دولت قبل که اتفاقا مدیران غیر سیاسی و تخصصی در حوزه ی کاری خودشان در استان بودند که بخوبی مدیریت کردند که از تمام افراد شایسته از هر جناح و گروهی در حوزه ی کاری خودشان استفاده میکردند بومی بودند به خوبی مدیریت کردند که کلاس مدیریتیشان بالاتر از استان بوده و حتی مدیر ملی بودند چرا استان نباید از وجود چنین مدیران شایسته ای استفاده بکند مگه دولت ما دولت تدبیر و امید نیست که از تمام ظرفیتها استفاده میکند چرا نباید از توان مدیریتی فرزندان خودمان که استان خودشان را به خوبی میشناسند برای توسعه استانمان استفاده نکنیم مدیرانی مثل مدیر قبلی آبفای شهری استان ، مدیرکل قبلی آموزش و پرورش استان ووو ... حیف که مازندران با داشتن چنین فرزندان برومند و توانمندی از ضعف مدیریت رنج میبرد .
ناشناس 28 آبان 1393
متاسفانه در استان گلستان هم برخی با بوجود اوردن شایعه تغییر استاندار و جایگزینی آقای صالحی باعث رخوت در امور اداری دستگاهها شدند و از طرفی بسیاری از مدیران نیز از هم اکنون درحال لابی و ارتباط برقرار کردن با گزینه های شایعه شده هستند جادارد مسیولین کشوری هر چهسریعتر جلوی شایعات را بگیرند و به فکر مردم سرگردن در ادارات باشند تا مدیران نیز باآسایش روانی کار کنند
نا شناس 28 آبان 1393
داستان موبایل کادویی برای آشتی در استانی که وقتی کسی به استاندار اعتراضی می کند و استاندار برایش موبایل گلکسی 3 می خرد و میبرد توی خانه اش به او هدیه می دهد دیگه تا آخرش برو ............. مابقی ماجرا را از شیخ به اصطلاح اصلاحاتی جویبار بپرس
مازندران 28 آبان 1393
ای عزیزان کسی دوست ندارد از کسی بد بگوید خودتان قضاوت کنید
- مردم مازندران با بالاترین رای به ریس جمهور محترم باید اینطور پادش بگیردند
1- انتصاب اولین استاندار تدبیر امید اقای ربیع فلاح انتصاب مدیرکل حوزه شما از دوران احمدی نژاد که یک حلقه درست کرده که کسی به شما نزدیک شود.انتصاب مدیرکل روابط عمومی شما که هیچگونه تعاملی با رسانه ندارد و شمارا از مشکلات مردم اگاه نمی کند
2- انتصاب اقای احسانی معاون برنامه ریزی و اشتغال بجای ولی اله فرزانه کارایی حوزه این اقا را ببنید چگونه است الف)انتصاب ضعیف ترین مدیرکل اقتصادی ایشان در دولت تدبیر و امید که باعث اعتراضات شدید صنعتکاران استان به استاندار ولی ترتیب اثری داده نشد ب)انتصاب مدیرکل بودجه ایشان که باعث حیف میل شدن بودجه ای استانی حوادث و غیره ..... در دولت قبل و حال که برای مقاصد شخصی انجام شد انتصاب مدیرکل آمار اعتبارات اماری برای افراد نزدیک خود انجام میدهد که در این 8سال مدیران احمدی نژاد مجددا حاکمیت این معاونت را در دست ندارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
3-معاون سیاسی جناب اقای یونسی وبجای ابراهیمی معاون سابق این معاون عزیز با انتصاب فرماندار ضعیف و حمایت از فرمانداران دولت قبلی باعث بی نظمی در استان است
4-معاون عمرانی اقای نبیان بجای هاشمی معاون اسبق که انتصاب مدیران ضعیف و حمایت از مدیرکل اسبق احمدی نژاد دفتر فنی استانداری تا کنون چه گلی به سر استان زده است
اقای استاندار در دولت قبلی ملاقاتهای مردمی فراوانی داشتیم که باعث تخلیه روحی افراد می گردید ولی حال چگونه است شما یک ملاقات مردمی در یک مصلا انجام نشده و معاون برنامه ریزی شما همیشه از دیدارهای مردمی فراری است
اقای استاندار اگرد دولت قبلی برای استان کاری انجام نداد ولی مدیران دستگاههای اجرایش اینظوری ازهم پاشیده نبود تمامی مدیران زمان احمدی نژاد در مازندران حکم فرمانی می کنند
برای استان مازندران باید گریست که در یک کشتی در طوفان دریا سرگردان است
در این 9 سال مدیران بومی چه مشکلاتی را حل کرده اند بجز رفع کردن مشکلات نزدیکان خودشان
این استان نیازمند به استاندار قدرتمند است با اختیارات بالا وگرنه هر استانداری بیاید همین آش و و همی کاسه است
ناشناس 28 آبان 1393
اقا فلاح به خاطر نداشان اطلاعات‌ کافی از مدیران ناکارآمدتراز خودش در سطح استان بکار گرفته است، مدیرانی از دولت قبلی مثل مدیرکل تعاون کارمازندران
محمودی 28 آبان 1393
پنجه فولادی دیگه کیه؟ یا ابوالفضل ما رو از شر اینا نجات بده... به نظر من از بین نریمان-نیازآذری-یوسف نژاد و عبوری باید انتخاب کنن تا استان سرو سامان بگیرد...
نا شناس 28 آبان 1393
هر کس به نحوی با عبوری کار کرده باشد می داند که او بهترین مدیر کشور است هر جا که هست موفق باشد او بهترین استاندار تاریخ مازندران خواهد بود
نا شناس 29 آبان 1393
خیالتان را راحت کنم پنجه فولادی هدف نیست گزینه کس دیگر است
نیک 29 آبان 1393
به آن کسی که میپرستید کمک کنید مازندران مشکلش حل بشه وبابا اصفهان سمنان و...کجا دارن میرن یک بار دیدی استاندار عوض کنن.یک فرد خوب بیارید که دیگه عوضش نکنید .ما در تمام دولتها چه فعلی وچه قبلیها در استانهای شمالی انتقاد از مسوولین رو داشتیم یک دست صدا نداره آدمی که میفته رو بلند کنید کارشو انجام بده .همین کارامون باعث عقب افتادگی استان مازندران شده.تو رو خدا اتحاد .چپ وراست زمانی خوبه که فقط یک نفر و ببینه وبس در تمام کارها........اونم .............خداست
حسین 29 آبان 1393
از روزیکه آقای صادقلو استاندار گلستان شده یک کار مثبت هم در این استان انجام نشده با این حال که استاندار بومی هم هست ولی جز حرف زدن کار دیگری بلد نیست و باعث عقب ماندگی استان گلستان شده
احمد 30 آبان 1393
مازندران عزیز جالبه شما هم تک تک معاونین را می شناسید! مشکل حل نشده شما هم احتمالا در قسمت معاونت برنامه ریزی بوده که اینجور از آقای احسانی دل پری دارید. آقای احسانی تنها کاری که نمیکنند فرار از ملاقات مردمی! شما سه شنبه هر هفته میتونیین به راحتی با ایشون ارتباط برقرار کنید! از معدود معاونین استان هستن که از صبح در دفتر کارشان حضور دارند!! ان شالله نظراتتون در مورد بقیه معاونین این طور با غرض نباشد!همه آرزوی پیشرفت استان را داریم .و امیدواریم شاهد شایسته سالاری به معنای واقعی باشیم!
نا شناس 30 آبان 1393
استاندار یا رعیت یا نیاز آذری است فقط این دو نفر می توانند از پس مدیران احمدی نژادی برآیند .
نا شناس 30 آبان 1393
امیدوارم رعیت استادار مازنداران بشه
نا شناس 2 آذر 1393
رعیت دوستت داریم
مرصاد 3 آبان 1394
بقیه رو نمیدونم ولی ربیع فلاح در حد یه مدیر رده پایینم نیست چه برسه به استاندار مازندران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.419 seconds.